Om du alltid går i andras fotspår kommer du aldrig först.

Löprundan gick bra. Har dock ont i mitt högerknä igen, och börjar få lite ont i vänster. Bara på med knäskydden, om de nu ens hjälper... Ska nog hoppa i säng i tid ikväll. Lägg mig och läsa. För morgondagen ser ut såhär:

  • 10.30 springtur
  • 13.00-19.10 JOBB
  • Hem och slappa ;)
Är så sjukt skönt att göra bort all träning på morgonen. Ni som känner mig vet att jag inte är en morgonmänniska. Lligger gärna och drar mig i 100 år. Men när man jobbar kort dag måste man kanske nyttja tiden på morgonen istället. Älskar känslan när man varit ute och tränat på morgonen. Hela dagen går magen och är sådär lite hungrig och man är så himla mycket piggare. Man känner verkligen hur den där löprundan sätter igång kroppen! Love it!

Så nu ska jag ta mig en stekhet dusch, en macka med mjölk och lägga mig och läsa Sköna hem!


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0