Julia - i can't say i'm sorry

Tjeena. Sitter i soffan helt slutkörd efter helgens bravader. Har spenderat precis hela dagen på stallet från halv nio till kl halv fyra. Har varit ansvarig över tävlingarna som var där idag och shit vilket jobb att organisera ihop alla, sen finns det alltid vissa som försöker smita undan sina arbetsuppgifter.... jaja. Var iaf med och tävlade två klasser och ena vann jag faktiskt!

Gårdagen spenderades hos Fanny med alla tjejer, var ju faktiskt min födelsedag! Dock kändes det absolut inte som min födelsedag eftersom vi alltid brukar ha hejdundrans släktkalas här hemma då, men inte igår... Låg i sängen hela eftermiddagen med mobilen i min högra hand. Tror aldrig att jag smsat så mycket som jag gjorde igår, släppt inte mobilen på säkert tre timmar... Kan lova att jag var smått fuktig om handen efter det! Under kvällen hände det inte speciellt mycket förutom att mina kompisar hade måttligt kul att försöka återberätta gårdagen för mig... att man kan göra så många sjuka saker under så kort tid?! Kvart över tolv var jag hemma... blää. Det skar faktiskt till i hjärtat en aning. Kvällen avslutades med att jag skjutsade Julia och Anette till en fest på Vitberget där vi blev kvar ett tag för att sedan avrunda det hela med att vara fyllechaffis.

Nu ska jag äta tårta och se mästarnas mästare med mami och papi. Ladda upp inför en nya vecka och framför allt peppa inför min och Elins fest på lördag! Trevlig kväll!

Jag och min polle idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0