Julia - söndag

Heeeej, måste självklart börja med att tacka alla som kom på vår fest igår. Det var ni som gjorde kvällen! Jag hade askul! Var dock mindre kul att städa idag. Såg rent utav förjääävligt ut när vi kom dit i morse och skulle städa. Man visste inte vart man skulle börja någonstans för det var så grisigt. Meeen till slut så! Det blev sedan bakishäng på Dallas och nu ikväll har jag haft lite av spakväll här hemma. Suttit fotbad, målat nagellack, färgat ögonbryn och ögonfransarna. Självklart också sett Mästarnas mästare, Ingemar Stenmark han borde inte få vara med... Så jävla kung!

Har inga bilder från festen ännu. Men jag hoppas att jag får dom av Sandra imorgon! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0