Julia - runkeeper

Heej, idag är en riktigt bra dag! Började dock med att jag var världens tröttaste människa i morse, sov så jävla oroligt inatt fattar inte... Men annars så har matten gått jättebra idag för en gångs skull, det var typ kul de vi höll på med! Och detta ska tydligen vara en jobbig del av boken, så det är ju super! Men det som är mest av allt super är att jag och Elin sprang 7,5 km idag! Hade orkat mer om det inte var för att knäna värkte som FAN. Sprang även 7 km i tisdags för att skryta till det lite till! Är riktigt duktig med träningen nu!

Ikväll lutar det åt att det blir grillmys med några brudar, sen förhoppningsvis kanske en film i någon skön soffa. Älskar att umgås med mina tjejer nu, verkar som vi alla tycker det! Vi har så fruktansvärt kul när vi är med varandra och jag blir så glad! ♥ Love yaa babes!

Nu är det också bara en dag kvar tills det smäller! FEST!

Då får jag träffa några av dom här människorna igen:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många dagar i veckan tränar du? Försöker du vara nyttig?

2011-05-05 @ 19:15:39
Postat av: Jannie

åh vill också vara med er ikväll!! Saknar er redan mina bästa tjejer <3

2011-05-05 @ 20:58:45
Postat av: Nathalie

Ja, jag känner likadant om att umgås med alla tjejerna! Love u bitcheeees:)

2011-05-06 @ 10:49:26
URL: http://nathalie.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0