Julia - our own way

Tja! Fullt ör medvetslös idag, inte med alkohol då utan massa annat! Prov halv nio imorse sen skola fram till halv två. Då bestämde sig jag och Elin för att fara ut och springa. Inte att rekommendera eftersom solen stekte uppe i skallen på en, kände mig svimfärdig när jag kom hem. Sen blev det lite stek i solen och därefter kom Malin och hämta upp mig för en ridtur ute i skogen!

Nu sitter jag och Elin hemma hos mig och väntar på att några brudar ska komma hit. Kanske blir en kubbmatch eller två. Just nu känner jag ingen lust överhuvudtaget det ända jag vill är att någon ska komma hit med en fet godispåse och se desperate housewives! Meeen om man vill ha sällskap så! Bara att vakna.

Så här såg jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är toppen ifrån?

2011-05-10 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0