Julia - lovley

Vilket härligt väder! Det är ju förfasiken sommar!! Men imorgon så ska det tyvärr gå tillbaka till det normala igen... Skönt att få njuta av det en dag iaf. Det som suger är att jag inte har gått njuta av solen till 100 % eftersom jag har förbannat matteprov imorgon. Kunde det kommer mer olägligt, nej! Så jag och Elin satt iaf ute i solen ett litet tag och försökte plugga matte så gått vi kunde. Kan väl meddela att det gick sådär.

Kl tre mötte jag upp Jullan på stan för att försöka underhålla henne under hennes lunchrast. Blev en mjukglass nere vid älven, första för i år faktiskt. Älskar mjukglass så fruktansvärt gott! När jag var liten så sa jag alltid att jag skulle ha en mjukglassmaskin hemma när jag blev vuxen. Tror tyvärr inte att det kommer att bli så eftersom dom är gaaanska så dyra! Och så äter man ju inte direkt upp allt på en dag, tror inte att det blir så gott om glassen ligger kvar i maskinen i flera dagar!

Ikväll är det jobb som står på schemat och det kändes inte heller så värst lägligt eftersom jag tror inte att en jäkel som är sugen på att sätta sig inne på Waynes när det är sådant här väder! Mammsen och pappsen är bortresta hela veckan så det blir att underhålla sig själv sen när jag kommer hem. Vilket jag inte tror kommer att vara något problem eftersom jag har en sakt på datorn att pyssla med! heejs.


Min och Elins pluggmys ute i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0