Anette - Om sanningen ska fram

Hej! Känner bara hur mycket min kropp värker. Träningsvärk i nacken, ont i brösten, blåmärke på låret. Vad fan... dålig hy har man också fått. Jävla choklad. Ska sluta äta den nu.

Idag vaknade jag och Julia klockan 10 och kunde verkligen inte somna om. Hennes fel.. Hade lätt kunnat sova längre om hon inte väckt mig pga av hennes törst av vatten! Vi såg Eurovision song contest och sedan åkte vi ner på Max för att mätta våra hungriga magar.
Vi tog även en liten runda till Vintergatans galleria för att ge våran kära vän Julia lite mat. Hon svalt så hemskt. Efter vi chattrat på med henne bestämde vi oss att köra på en liten roadtrip upp till solbacken. Jag kan ju säga att vi såg ut som helvete och var sjukt bakis. Men vem bryr sig. Vi besökte Caroline på Lindex, testade lite bh:ar. När det stängde åkte vi hem till Julia igen, la oss i sängen och gjorde ingenting en stund tills jag fick hämtning av Stenmark.
När jag kom hem bjöd familjen på grillat, det satt riktigt fint i magen. Efter maten kom Stenmark och hämtade mig igen, min personliga chaufför ni vet, och så gjorde vi ett tvärstopp på ica för att köpa glass till marängsvissen. Eller hur det nu stavas... Det var tänkt att vi skulle se hockeyn, men istället blev det först "mästarnas mästare" och sen hockeyn. Som vanligt såg vi inte så mycket, vi fastnade framför datorn denna gång. Tjejer... eller inte alla tjejer då. Men ofta vi.
Nu har jag kommit mig hem. Sitter med ett glas vatten, som jag egentligen skulle önska att jag kunde trolla om till coca cola. Love it! Men det fanns bara Trocadero hemma...var inte sugen på det. Snart slocknar jag, så därför ska jag börja bege mig mot sängen. MEN FÖRST....
Eftersom min kära vän har lämnat mig och bloggen för en annan...så tänkte jag att jag också borde gå vidare. Men inte riktigt än. Jag kommer stanna här tills min nya blogg är helt färdig förstår ni. Man måste ju få hjälp av den bästa först. Så om ni är intresserade av vad jag har för mig, så fortsätt läs här, jag uppdaterar er om när min nya blogg är gjord!
'
Godnatt folks! Bjuder på denna fina (?) bild hehe, personalfest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0