Anette - It's your road, and it's yours alone.

Aaah, har suttit nästan hela kvällen med inredningstidningar och framför datorn på ikeas hemsida. Det börjar bli dags för mig att flytta ut från boet. Har ännu inte hittat en lya, men sökningen är på g. Älskar inredning mer än allt, som de flesta andra tjejer också gör. Min skalle är helt slutkörd nu.

Imorgon nalkas det jobb 10.00-19.10. Efter det, ingenting! Kanske tar mig en liten löprunda. Det behövs. Har inte tränat på ett tag... Fattar inte vad det är med mig. Har varit så trött och hängig på senaste...Det är verkligen inte likt mig att bara sitta hemma på kvällarna. Jag brukar alltid vara någonstans och göra nått. Men inte nu.. Äh antar att det kommer tillbaka snart. Hoppas iaf det!!

Ska ner till källaren nu och plocka ur min kavaj ur tvättmaskinen, tvätta ansiktet och lägga mig i sängen med en "sköna hem" tidning.

Godnatt och sov så gott läsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0