Anette - Jag är tillbaka!

Tänkte att jag kanske ska ta och bli delaktig här i bloggen igen! Var ett tag sen jag skrev. Har mest varit Julias blogg i några veckor. Men jag kan ju inte säga annat än att hon skött det riktigt snyggt;)

Min resa i Thailand var underbar. Finns inget bättre ord att beskriva det med. Jag levde som i en låtsasvärd. Åt ute varje dag, slappade på stranden, var på utflykter, festade osv. Hur bra som helst! Skulle göra om det alla dagar i veckan! Älskar verkligen det landet. Människorna är så vänliga och maten är så god. Inte på tal om det underbara vädret och miljön. Love it!



Kommentarer
Postat av: nathalie

Finally you're back :-D

2011-03-16 @ 22:06:31
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0