Cause I, I'm in love with this feelin' now, now, ah. Hope that this will last a while. We should make it last a while

Måndag och ny vecka, morgonen har spenderats i skolan med fysikboken och självklart Elin och nu under eftermiddagen ska jag göra absolut så lite som möjligt fram till kl 18 då jag börjar jobba.

Helgen har varit helt okej ändå. Fredagens var vi hemma hos Jullan som jag nämnde tidigare och bara åt en massa godis. Men det blev inte att vara uppe allt för länge eftersom på lördagen kom min "löshårtjej" hit och satte in löshår på mig. Det blev sedan jobb och skynda sig hem efter det för att göra sig klar för att fara hem till Natha. Kvällen avslutades sedan på Allstar men inte för mig eftersom dom har världens knäppaste regler att man måste ha fyllt 20 eller den månad man fyller 20 så får man komma in. Men eftersom jag har varit sneaky andra helger och fått vara kvar ändå så tänkte jag ash, men det måste ju fungera den här helgen också. Men icke. Bara för att jag hade varit ärlig under dagen och sagt som det var att vi var några som var över 20 (majoriteten var det) och några som var under 20, och frågade därför om vi fick skriva upp oss. Men inte det... Så bara för att dom kom ihåg mitt utseende under kvällen, så fick jag säga tack och bock och fara där ifrån. Ärlighet vara sig tydligen inte längst iaf! Det är förfan en jävla sportbar dit man kan fara med sina kompisar och dricka och umgås. Inte någon jäkla fin restaurang eller nattklubb! Så min fot har jag suttit på Allstar för sista gången ( iaf för ett tag framöver ;) ).

Eftersom det blev en tidig kväll för mig i lördags så ringde min chef igår och frågade om jag kunde komma och jobba. Så blev jobb för min del , vilket var mitt femte pass för veckan. Dom där pengarna kommer att sitta fruktansvärt fint sen! Speciellt eftersom min lön höjs en hel del när jag fyller 20 år, och denna lön kommer jag att få i april! Wiieho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0