tisdag.

Halloj, tisdag idag och jag skulle nog säga att tisdagar är den segaste dagen på vecka. Måndag är som första dagen i veckan och då har man lite energi från helgen. Onsdag är mitt i veckan och det är ju då snart helg! Torsdag en dag innan fredag vilket är = helg, och fredag är ju alltid fredag ;) Men tisdag.... det är som inget speciellt överhuvudtaget, det enda som är kul med tisdagar är att jag har ridning och får fara till stallet! Vette tusan hur det kommer att gå med mina naglar ikväll, kan lika gärna bli så att dom kommer att gå av. Får helt enkelt ta det lite försiktigt.

Ska även på en annan rolig sak ikväll. Födelsedagsfika hemma hos Anette, muuums. Är en riktig fikatjej, skulle nog hellre välja fika framför godis. Nu lite tv innan middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0