Söndag

Det har varit en lugn helg för mig i helgen. Fredags bestod av mys med Anders sen anslöt sig Ludde och Hanna för lite spelande, bland annat "Med andra ord" och "Galen panna". Upp och jobba på lördag sen på kvällen var det filmmys med Jullan.

Idag har jag och Anders varit på stan och gjort lite "ärenden" så vuxet det lät. Men det har iaf blivit en liten make over på Anders toalett, som inte alls är så fräsch men betydligt fräschare nu. Sen var det personalmöte som gällde och sedan vidare för 20årskalas hos Sandra som fyller 20 år imorgon! Även min trogne bloggvän/ bästa vän fyller år imorgon också! Då menar jag Nettan så klart, stort grattis i förskott till er!

Snodde några bilder från Sandras blogg!




Kommentarer
Postat av: maria

håret blev riktigt bra! (Y)

2011-03-06 @ 23:20:10
URL: http://maariabr.blogg.se/
Postat av: Anonym

har inte du sportlov?

2011-03-07 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0