onsdag

Matteprov imorgon, vilket har resulterat till att jag har pluggat hela dagen typ.. Proven som vi gör heter "duggor" och med dom så kan man samla på sig extra poäng sen till den "riktiga" tentan. Har redan 1,5 poäng extra och jag imorgon får 1,5 poäng till, så har jag alltså med mig 3 poäng till tentan. Och om G på en tenta är vill säga kring 12-15 poäng och man redan har med sig 3 poäng, så är det gaaanska värt! Därför känns det som att det kan vara extra viktigt att plugga till dessa duggor....

Har även hunnit med att träna ikväll mellan allt pluggande, spinning och core. Sen kom Elin hit för ytterligare plugg! Men nu ska jag bege mig mot Anders för mys i soffan och semlor! Mums! heej.

Så här såg jag ut idag!

(ser ni så mörk min utväxt är, ska bli rikigt skönt att få bort den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0