Naglar

Har varit och gjort naglar på salong idag! Riktigt nöjd! Skulle egentligen ha gjort gelenaglar men gelen var slut, så det blev akryl. Men det kostade ju bara 150 kr, så man tackar, man tackar!

Sitter nu hemma hos mig med Elin och Jennilla och ser hockey. Elin hade pizzabuffe på sitt jobb, så hon tog med sig lite pizza som blev över. Nu sitter vi bara och väntar på muffinsen som håller på att tina i köket. En dag kvar i skolan sen har jag "minilov". Blir kanske inte så mycket lov eftersom jag jobbar hela dagen på torsdag.

En annan rolig sak som jag kan berätta är att Nettan har varit förbi här ikväll och sagt hej :D. Satan så kul det var och brun var och också.... blä. Imorgon ska jag få se allt hon har shoppat. Hon förvarnade mig om att hon hade köpt 12 par skor, var av fem par var pumps... galen kvinna.


Naglarna


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du fixat naglarna :-)?

2011-03-09 @ 07:53:48
Postat av: Carro

Snyggt det blev!

2011-03-09 @ 16:27:27
URL: http://carolineenvall.blogg.se/
Postat av: Svar från Julia

På Clive Russel :)

2011-03-09 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0