monday

Matte idag mellan halv nio och ett... Vill bara ha lov! Känner att en vilovecka från skolan skulle vara perfekt nu. Men nix matte måndag, tisdag och onsdag... börjar halv nio varje dag också. Kunde inte bli bättre! Slut klagat.

Dagen har väl annars ändå varit toppen. Man nämner nästan aldrig när man har en bra dag, utan man nämner bara sina dåliga dagar känns det som. Men det kanske är så när man inte nämner att man har en dålig dag, så tror alla att man har en bra dag eller är det bara sisådär en mellan bra dag?! Haha. Vet inte vad jag håller på med. Men det jag vill få fram är att man kanske ska nämna sina bra dagar också och inte bara skriva om det dåliga.

Ikväll är det jobb och efter jobbet så kan kvällen avrundas med lite fysikuppgifter som jag och Elin var lata och inte orkade göra förra veckan. Så här går det om man skjuter upp allting, man får ALLTING samtidigt.. buuhh. Hejhej.


Liten titt på mitt nyslingade hår! Nu är jag sommarblond, så nu kan våren få komma!


Fick även hem ett halsband i fredags, love it.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så fin färg! Vad använde du för färg? =)

2011-03-08 @ 21:43:07
Postat av: Svar från Julia

Vet faktiskt inte vad det är för färg. Gjorde hos frisören. Säger alltid att jag inte vill ha någon "gulnyans" i håret.

2011-03-08 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0