Julia - you know Im back, Im back....

Dålig uppdatering, men tänkte att ni kunde få njuta lite av Nettans återkomst ;) I onsdags var det iaf hockey och det var första gången för säsongen som jag var och såg en match live, grymt kul faktiskt speciellt när dom vann också. Hade inte varit lika kul att slänga ut 270 spänn och dom förlorade...

Igår, torsdag blev det bara en lugn dag. Kände mig lite hängig med ont i halsen, feber känsla osv. Så det blev mesta dels av eftermiddagen/kvällen att mysa i Anders soffa.

Idag har jag sovmorgon till halv ett men självklart när man väl har sovmorgon så vaknar man då av att kommunen är utanför ens hus och håller på att "hyvla" gatan. Låter ju inte lite direkt....

Ikväll är det hockey på Olles som gäller. Stod mellan Olles och Allstar men eftesom jag är anti Allstar nu, så blev det Olles istället, hehe. Säger bara pasta Alfredo, here I come! Om ni inte har smakat pasta Alfredon på Olles, gööör för gudsskull det!


Hamnade tydligen på en vimmelbild från hockeyn i onsdags. Ointresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0