Julia - tisdag

Tisdag och shit så fort dagen har gått. Känns som att det inte var många timmar sedan jag steg upp, fast jag började skolan halv nio idag. Blir nog lite lurad av ljuset ute, och framför allt så älskar jag att det börja bli ljusare ute! Förutom att ha räknat matte hela dagen så har jag även hunnit med att fixa naglarna, de hade släppt så mycket längst ned på nageln. Men nu blev iaf resultatet superbra!

Ikväll är det iaf stallet som gäller sen blir det väl att se hockey som resten av alla ske-åbor. Förhoppningsvis så kommer Elin och gör mig sällskap till hockeyn så jag slipper se själv! Både mamma och pappa åker iväg på tjänsteresa idag buuh:/. Nu mat! heej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0