fredag

Hello readers, ledig hela dagen idag och det firades med träning imorse där efter skulle jag sätta in nytt löshår. Men nix så blev det inte. Hon som skulle göra löshår på mig fick veta att hennes barnbarn hade blivit sjukt och kunde därför inte komma... Men fick däremot ett glatt besked att hon kunde komma imorgon på morgonen istället. Så imorgon blir det att gå upp med tuppen för att sätta in löshår, men det gör jag mer än gärna eftersom de som nu sitter i min skalle är utväxta 10 cm så lite nytt och fräscht känns bra! Vet inte om jag ska ha lite längre hår eller den längden som jag har nu... vi får helt enkelt se.

Istället för att sätta in löshår så blev det stan med Elin. Fick med mig ett par solglasögon hem. Nu ikväll ska jag hem till Jullan där det blir mys med tjejerna. Trevlig kväll på er!

Bild på solglasögonen som jag köpte idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0