Anette - Välkommen in i mitt rum

Snart är det dags för jobb. Ikväll har vi vip-kväll så vi har öppet till 21. Ska snart gå och äta en god luch som Lena lagat igår. Eller det ryktas av pappa att den var god iaf. Sedan ska jag få eskort till JULA. Man tackar för att man har en sån snäll pappa.

Men före DET. Ska jag visa er en runda på mitt kära rum. Jag är så stolt. Det har aldrig varit så fint. Alltid kläder överallt. Ni vet "horisontell garderob" dvs allt ligger på golvet och soffan. Men det är slut med det nu. Måste börja träna inför min flytt. Har även rensat i garderoben. Blev två svarta sopsäckar med kläder. Helt sjukt...Räknade även alla mina skor. Totalt 40!!!? Ska jag kanske börja sälja ut saker på tradera? Kanske samtidigt som flytten. När den nu blir av.

Välkommen in i mitt rum! Visar även lite nyheter, inte alla. Vi får ta en del två senare.


Såg ni min fina hög av kryckor som jag använder som ställ för alla mina bälten. Bara tillfälligt tills pappa hängt upp krokar för dom och för mina väskor.

Jättejobbigt att det kom med ett hårstrå där...aja den vill väl också synas.

Det var allt för idag. Ska fota allt jag handlade i Thailand sen. Blev mest bara armband, skor och halsband idag. Kommer fota alla skor, ringar, bikinisar och kläder också.


Kommentarer
Postat av: Carro

Snyggt! ;-)

2011-03-16 @ 19:59:07
URL: http://carolineenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0