Anette - Trust is earned

Har tänkt börja bege mig mot sängen...eller det sa jag för en timma sen också. Har som fastnat här. Jag googlar på massa tatueringar. Är väldigt sugen på att göra en. Men jag kan inte bestämma mig för vad. Har tre favoriter som jag har tänkt göra till min egen. Får se hur det blir, om jag vågar lägga mig under nålen eller inte.

Har suttit och tittat på bilder från thailand. Jag vill verkligen tillbaka. Älskar landet! Det är så underbart på alla sätt och vis. Kanske åker tillbaka dit nästa vinter. Det är så mycket jag vill göra. Kan inte bestämma mig. Men resa är typ min största passion just nu. Jag VILL resa. VILL VILL VILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0