Anette - Natten är ung och jag ligger vaken

280 anmälda men det kom kanske hälften. Det har aldrig varit så lite folk på en vip-kväll. Det brukar vara galet mycket med folk. Allt för att det var hockey ikväll. Man märker verkligen att vi bor i en hockeystad. På jobbet lyssnade vi på matchen när vi jobbade, och vi uppdaterade om vad det stod i micken. Härligt;)

Jag kom då hem med en överraskning till pappa och Lena. Varsinn bit smörgåstårta! Vi hade beställt alldeles för mycket till vip-kvällen från proppmätt. Så det blev över flera tåror. Jag själv gillar det inte alls. Eller det smakar typ bröd och leverpastej. Inte min stil... Men jag har aldrig smakat det förrän idag. Jag tog bort min fobi för lever för en sekund och smakade på det!!! Stoooort steg för mig. Nu kan jag känna mig lite stolt:)

Nu ska jag gå och duscha och sedan krypa ner i sängen och se lite desperate housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0