Anette - Keep smiling

Var på thaiboxning idag. Det var sjukt kul! Men det var sjuuukt jobbigt. Fast det är bra, mycket bra. Och jag älskar att man blir peppad av att vara där. Yes. Kanske blir nått av det här. Ska överlägga med Julia. Har ändå en gratisträning kvar. Sen får vi se. Men båda gillar det! King:)

Jag är iaf helt död. Och jag skakar i hela kroppen. Nu ska jag släpa mig upp till badrummet, ta mig en dusch, göra mig klar och sedan slänga mig ner i sängen och sova. Börjar jobba 08.00 imorgon. Sen hinner jag kanske inte skriva nått imorgon. Ska träffa tjejerna på Olles 18.30 och då ska jag hinna göra mig klar efter jobbet också. Men ni lär märka. Om inte annars så ses vi ju på Olles;) Puss


Jag för...vet inte hur länge sen det var ens. Lisa Nylen hittade den iaf på nått sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0