Anette - Firar att jag fyllt 20 år

Ikväll var tjejerna här hos mig och firade att jag fyllt 20 år för en vecka sedan. Jag bjöd på fika och de gav mig en present. Fick ett presentkort på MUS. Det var väldigt omtänksamt:) De vet att jag älskar smink. Och jag har redan spanat in lite saker jag vill ha. Eller, finns ju alltid nått att köpa där. Ögonskuggor, I love it!

Sandra var som vanligt duktig på att fota:)


Just ja, ni kanske ser att jag fått en ny hårfärg. Så nu är mitt solblekta hår borta och jag har fått en brunare nyans på håret. Känns väldigt bra. Den är ganska nära min naturliga hårfärg. Förutom att min naturliga kanske inte är sådär livfull i färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0