torsdag

Det första jag vill säga är, YEEEEEEEESSSSS!!!!! JAG KLARADE MIN FÖRBANNADE KEMITENTA! :D :D:D:D Som jag och Elin har kämpat! Nu ser man verkligen att det man kämpar för kan man förbanneimig klara! Yes så skönt!

Man kan väl säga att ännu en slappar dag är förbi passerad. Ingen matte idag vilket gjorde att jag började skolan kvart över två... Fanns inte så mycket annat än att träna, så jag for och körde core på lunchen. Sen har jag som sagt blivit helt besatt i äggröra, så när jag kom hem så gjorde jag äggröra och sedan en rostad macka som jag la det på. Mumms!

Ikväll har jag varit och ätit middag hos Anders farmor och farfar, alltid lika gulliga! Man brukar oftast säga att maten tystar munnen men det går tyvärr inte när man äter middag med familjen Vidmark. Alla munnar går i ett...  Dock är det ganska roligt med alla diskussioner! Nu ska jag och rensa hjärnan lite på 360, barbell blir det ikväll! Hejdå.

Så här såg jag ut idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0