måndag = jobb

Hellå. Ikväll väntar jobb som vanligt och jag måste faktiskt medge att jag är sjukt jävla trött, blir att dricka mycket kaffe. Idag har jag haft skola en lektion, sen begav sig jag och Elin mot 360 för core och löpning på löpbandet. Var egenligen mening att vi skulle plugga idag på eftermiddagen men istället blev det en massa prat, typiskt oss... Vi får dock skylla oss sjävla och ta igen det på onsdag, då vi har också fått ytterligare uppgifter att göra.

Nu ska jag ner och käka sen förhoppningsvis hinna på Telia innan jag börjar. Fick ett presentkort därifrån när jag köpte iphonen för att den var försenad, ganska värt! Så nu måste jag hitta mig något skal innan jag tappar den igolvet, som jag faktiskt inte har gjort ännu! Tar hand om den som att den vore min lilla bebis! trevlig kväll hörrni!


Vill vara brun!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0