Julia - värd dag

Inte riktigt min dag idag kan man säga. Är ganska bortskämd med att ha sovmorgon nästan varje dag, men idag hade jag inte det. Slet mig upp ur sägen sisådär vid kvart i åtta skyndade mig att göra mig klar och käka frukost. Körde som en galning till skolan för att hinna sen när jag väl kommer på parkeringen så möter jag en kille i min klass. Han säger att läraren är sjuk och alla lektionen är inställda. Där satt jag med andan i halsen och till fixad, hade till och med gjort mat igår enbart för att jag skulle ha med mig lunch! Det var bara att vända hemåt igen och krypa ner i sängen. Som tur var så väntade min man där fortfarande, så det var bara att hoppa ner och värma sig med honom. Han hade inte ens märkt att jag varit borta... Så trött var han. 

Är nyss hemkommen från 360, fanns inte så mycket annat att göra denna dag förutom att träna. Har sagt till mig själv att jag inte ska shoppa någonting under hela januari, helst februari också, meeen jag blir sååå sugen när jag sitter och kikar runt på alla möjliga hemsidor! Men nej måste hålla i pengarna.

Nu ska jag se om det finns något gott att äta i kylen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0