Julia- min dag

Gårdagkvällen spenderades först på Tatung med tjejerna. Eftersom Anette ska åka bort till Thailand och vara där i sju veckor, så tänkte vi göra något som vi inte brukar göra så ofta och det vill säga gå ut och äta på restaurang. Efter middagen for vi hem till Nathalie för att umgås ännu mer och därmed a lot of candy! Idag kan man väl säga att det inte har hänt så mycket vaknade upp vid elva någon gång för att några timmar senare möta upp några på stan för lite käk. Ikväll har jag varit och tränat barbell på 360 och nu sitter jag hos Anders och bara tar det lugnt. Blir ytterligare träning imorgon på lunchen och på eftermiddagen har jag skola. Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0