Julia - heyhey

tjeeeena. Nu blire nämlingen så att ni får stå ut med mig ensam här på bloggen ett tag eftersom Nettan har dragit till Thailand (är inte avundsjuk). Blir bara att besöka solariet sisådär 50 ggr innan hon kommer hem, om jag ska ens bli i närheten av lika brun som henne. Men nix, det kommer jag inte att göra. Tänker inte bli rynkig och skorvig ;)

Idag har jag haft en lektion, det stod fysik på schemat för dagen. Som jag nämde igår så var vår mattelärare sjuk. Det visar sig nu att han även kommer att vara sjuk imorgon, vilket resulterar i att vi denna vecka har "bara" missat nio och då menar jag nio timmar matte! Så mycket matte läser vi på en vecka. Och var ska alla dom timmarna sen komma ifrån?! Ska vi vara där på kvällarna och ta igen all matte som vi har missat pga. vår lärare är sjuk och att dom inte kan fixa fram någon ny? Blir gaalen. Speciellt när tentan är ca två månader bort och då ska man kunna ALLT!

Efter skolan for jag en snabbis på stan för att köpa mitt dagliga beroendeframkallande medel, torr shampoo. Om ni inte har testat det göööör för guds skull det! Eftersom jag använder det så duschar jag bara mitt hår två - tre gånger i veckan. Har då ganska mycket uppsatt hår men det är värt det, har sparat så mycket på min kvalité på håret eftersom jag duschar det så sällan numera.

Men det var inte det enda jag köpte på stan, köpte även ett par spinningskor. Så nu är jag 900 kr fattigare... Men kände att det kunde vara värt det eftersom jag kör ganska mycket spinning. Så här ser dom ut! Ska nu fara och prov köra med dom! Byee. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för torrschampoo? Jag behöver tips på bra sådana! :)

2011-01-19 @ 18:14:16
Postat av: Svar från Julia

Tony & Guy, Dry Shampoo. Flaskan är i silver och texten står i rött :)

2011-01-20 @ 00:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0