Julia - heelg

Hej på er alla! Känner att jag för tillfället befinner mig inne i min egna lilla bubbla. Det ända som finns i mina tankar nu är plugg, plugg och åter igen plugg. Igår kväll satt jag och Elin och pluggade fem timmar i ett sträck, ganska sjukt. Ikväll har jag varit på bio med Anders och sätt The Next three days, ganska bra film men man blev sjukt stressad av den. Tänkte hela tiden gör så, neeej gör inte så.... Men jag tycker absolut att den är värd att se :) Imorgon är det några timmars jobb som väntar sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Fanny bunny har äntligen kommit hem från Kina, så möjligtvis kan det bli lite häng med henne, förhoppningsvis:) Nu ska jag återgå till HIMYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0