Anette - You said you loved me you're a liar. Cause you never ever did baby..

Jag har inte skrivit här på några dagar. Har jobbat och gjort mycket inför thailand. Bara några dagar kvar nu. Åker på tisdag!! Det är ofattbart. Jag förstår inte att jag ska åka bort i 7 hela veckor. Jag har aldrig varit borta så länge i hela mitt liv utan föräldrar. Max är en vecka. Men nu tar jag steget, och jag tror det kommer bli sjukt kul. Jag ska börja packa idag, tvätta alla kläder jag ska ha med mig och så. Allt är handlat! Är några tusen kronor fattigare. Man tänker inte på att det är så mycket man ska handla. Det är inte bara pengar till flygbiljetten som man ska lägga ut. Totalt på vaccin har jag lagt ut 3500 kr. Och shopping har det blivit säkert 2000 minst.

Igår var jag på bio med Emelie och vi såg The town. Grym film! Och ikväll ska jag iväg på bio med Hampus, Natha och Dennis och se den där 3 days bla bla.. minns inte vad den hette. Men det blir säkert jättebra. Jag måste använda upp mina biobiljetter innan jag åker, därför det blir mycket bio för mig. Ska på bio på lördag också, med mormor och mamma. Hehe :)
Jag har haft så sjukt ont i min kropp de senaste dagarna. Och de som har varit runt mig har hört mitt klagande hela tiden. Jag brukar oftast säga det jag tänker. Det är därför jag pratar mer än de flesta andra... Har sällan inre dialoger, eller hur jag ska uttala det. Har haft sån SJUK träningsvärk i heeeeela kroppen. Ofy, inte ens kul. Jag tror ärligt talat att jag aldrig har haft så mycket träningsvärk. Utom då man spelade någon fotbollscup på en dag. Men det här var groteskt. Jag gick som en steloperarad och det gjorde ont i rumpan då jag satt. Men det hindrade mig inte till att fortsätta träna. Så småningom gick det över. Så idag har jag inte lika ont.
Idag hade jag bokat spinning 11.15 för att jag skulle få mig upp i tid. Just innan jag skulle fara skulle jag tvärgå på toan, och då började jag blöda näsblod, och då menar jag näsblod i sinne. Det slutade fasen inte blöda! Jag blodade ner hela mig och golvet och handfatet och toarullen. Det blödde igenom papperet och efter 7 byten av tussar kunde jag lägga mig på rygg och se lite tv. Hann inte till spinningen vilket sög. Men min kropp brukar säga ifrån lite då och då, och då brukar jag alltid få näsblod. Allas kroppar har olika sätt att säga "du måste vila". Så jag lyssnade på den idag och tog det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0