Anette - Nu beger jag mig mot paradiset

Sista dagen i Skellefteå. Imorgon åker jag till Thailand. Jag kommer hädanefter att blogga från aptjuv.blogg.se. Det är min och min resekamrat Julias blogg. Där kan ni följa våran resa i Thailand och Malaysia, ifall ni är intresserade var vi befinner oss.

Måste tacka Hampus för allt han gjort för mig idag. Han har hjälp mig att packa och massa annat. Ett stort plusplusplus till dig :)

Ta hand om er här hemma! Jag kommer att sakna er massor. Ni vet vilka jag tänker på! Hjärta! Vi ses igen den 8-9 Mars. Hejdå!



UPDATE! Såg att texten till nya bloggen är vit. Orkar inte leta rätt på koden... så ifall det inte funkar att klicka på det vita fältet så heter bloggen aptjuv.blogg.se


Kommentarer
Postat av: julle

tagggaa bruden!

2011-01-17 @ 22:40:23
Postat av: Linn

Jag är inte lite avundsjuk!!

2011-01-17 @ 23:58:26
URL: http://gulagrodan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0