Anette - If it's from you I don't mind hurting

Idag fick jag besök av Julia W klockan 10.40 vilket var alldeles för tidigt för mig. Vi satte oss och försökte kontakta Ambassaden men vi lyckades som vanligt inte. Jag börjar känna mig ganska så stressad nu!! Efter några försök så åkte vi upp på Solbacken för att handla några viktiga småsaker till resan. Bla. resekudde, öronproppar, pannlampa, batterier osv. OCH jag bytte även min kamera!
Nu ska jag upp på solbacken igen. Börjar jobba klockan 15.00. Är inte mycket taggad. Vill helst stanna hemma och prova min nya kamera. Men batteriet håller på att ladda.
Efter jobbet ska jag nog åka till 360 för ett hårt pass. Det behövs verkligen kan man säga. Har inte tränat på 2 veckor typ... Inte bra. Nu bär det av. Puss
Stackars Carlo. Måste ha dumstrut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0