Baby I just wanna dance, I don't really care...

Nu är det en vecka sedan mamma och pappa for till Thailand. På ett sätt känns det som att det har gått jättefort men samtidigt så känns det som att dom har varit borta hur länge som helst. Är iaf väldigt avundsjuk, vill också ha värme och bli brun.

Idag har jag iaf gjort en god gärning här hemma. Var och handlade blommor för alla hade vissnat och det såg så tomt och tråkigt ut här utan dom. Sen har jag dammsugit hela huset! Dammtorkningen sparar jag till imorgon, blev alldeles för jobbigt... Annars så har det varit skolan som gällt idag. Är inne i någon dålig period just nu tycker allt med skola är sååå tråkigt, hoppas att det blir bättre när vi nu börjar gå mot ljusare tider. Eller det måste bli bättre, har matte D tenta snart!

Ikväll är det jobb som gäller och sen inte somna allt för sent. Börjar halv nio imorgon, vilket är JÄTTEtidigt för mig... usch.

Lite clothes från idag:

Älskar min pälsväst, är så otroligt mysig och varm nu på vintern! Snygg dessutom!

Kommentarer
Postat av: Carro

Duktigt Jullee! =)

2011-02-07 @ 17:48:07
URL: http://carolineenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0