hard working day

Tjeena, är nu hemma efter en slitsam dag i skolan. Matten vi håller på med nu är hur jävla svår som helst, förstår inte hur jag ska kunna komma ihåg allt till tentan... Lagade föresten världens seriösaste middag igår, enbart för mig själv. Kan inte påstå att jag har ätit den bästa maten sen mamma och pappa for, så var otroligt sugen på att äta något rikigt gott och hemlagat! Och det bästa av allt är att man får med sig supergod mat till lunch!

Sitter nu och väntar på att hungern ska kicka in. Dumt nog så tyckte jag i mig resterna av kladdkakan när jag kom hem från skolan som jag, Julia & Carro bakade igår... Ikväll blir det iaf. träning sen ta det lugnt. Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0