tisdag

Tisdag idag och imorgon kommer mami och papi hem! Hoppas dem har med sig några fina presenter till mig. En sak vet jag ju redan, väskan som jag visade tidigare. Har blivit van nu att vara ensam hemma här i stora huset, förutom när Anders är här. Det som har varit mest jobbigt måste jag nog säga att ha mat i kylen, att man måste planera vad man ska äta och då också se till att de ingredienserna finns i kylskåpet.

Började skolan halv nio idag. Förstår inte nu hur jag har fått mig upp så tidigt alla år som man har gått i skola. Börjar skolan halv nio två dagar varje veckan och jag tycker att det varje gång är pest och pina. Stiger upp 40 minuter innan skolan börjar och då sminkar jag mig och slänger i mig en snabb frukost om jag hinner. Tidigare steg jag upp en och en halv timme innan jag börjar och jag stod säkert på toaletten och fixade mig i 30 minuter, förstår verkligen nu inte hur jag kunde göra det.... Ikväll har det stått ridning på schemat och sen har jag suttit här och slappat i soffan.

Nu ska jag jag fortsätta med mitt tvtittande! Byeee


Saknar dig Nettan! Inte allt för länge kvar tills du kommer hem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0