silence

Varit lite tyst här i helgen, men det har varit så mycket annat (som alltid). Lördagen var det iaf jobb som gällde på dagen sen på kvällen var jag och några till brudar på Waynes och förfestade (jag vet, vääärldens bästa chef♥). Möte lite senare upp andra tjejer som vi gick tillsammans med till clemens lagfest. Blev ingen utgång för ovanligheternas skull och det var faktiskt riktigt trevligt. Nu när Ske-å inte har så mycket uteställen att erbjuda heller...

Igår kan man väl säga att jag mådde som jag förtjänade. Jag och Anders gick till Kitchen för lunch och fika och där blev vi kvar sedan resten av eftermiddagen. Kvällen bjöd på träning och kan faktiskt erkänna att kroppen inte var i dens bästa skick... men det var bara att bita ihop.

Är nyligen hemkommen från skolan och tänkte faktiskt nu ta mig en promenad ute i fina vädret innan jobb ikväll väntar. Byyee


Dagens:

Kommentarer
Postat av: s

du är så jävla snygg jullan!

2011-02-21 @ 21:14:33
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0