Revita Lash

Har även varit på stan och köpt Revita lash idag. Det är en ögonfransnäring som Neu Lash, som ska ge starkare, tjockare men framför allt längre ögonfransar. Hade ett presentkort på Aqua Spa så kände att det kunde vara kul att testa när jag inte direkt ville fara på någon behandling, och mina ögonfransar är inte direkt dom längsta heller!
Så nu hoppas jag på resultat! Ska ta före- och efterbilder, dock kan det ta upp emot 9 veckor innan man ser någon stor skillnad. Men jag återkommer då med resultatet ;) Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade de? Och vad är skillnaden mellan de där och neu lash :)?

Tacksam för svar

2011-02-08 @ 21:04:29
Postat av: Svar från Julia

Som jag uppfattade det så är det exakt samma sak. Revita Lash var dock det första märket som kom med ögonfransnäring, så det är dom som är de "ursprungliga". Och ett litet plus i hörnet är väl att Revita lash stödjer bröstcancerfonden det gör inte dom andra märkerna.



Jag köpte 2,4 ml för 795:-

2011-02-09 @ 00:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0