onsdag

Hello. Jag och Anders kom 2:a i "teckenturneringen" igår, är faktiskt nöjd för att vara första gången. Hade säkert vunnit om det inte var så att Elin och Jennilla hade så fruktansvärt tur med deras kort!

Blev iaf väckte av min chef imorse att jag behövdes på jobbet. Vi hade fått leverans från alla våra leverantörer och då kan jag meddela att det kommer grejer.... framför allt alla bakverk som kommer, dom ska ju helst komma in i frysen så fort som möjligt också. Men jobbet blev inte så långvarigt började nämligen skolan halv ett sen blev det lite fika/plugg på Waynes med fröken Wiklund. Fick även med mig ett halsband hem från stan, visar det sen ikväll!

Nu ska jag och träna. Trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0