Nu är det fredagsmys!

Shit så fort veckan har gott, var ju nyss måndag... Känns iaf grymt skönt med helg är så otroligt trött. Kan dock bero på att jag var och tränade spinning i eftermiddags. Innan det var de skola och sen stan med Carro och Julia. Nu väntar jag bara på att min man ska komma hit, sen ska vi trycka chips och dipp och dricka cola (förstöra träningen) och se Sons of anarchy! Imorgon blir det att möta upp tjejerna på stan för fika och kanske lite shopping. Sen på kvällen är det fest! Trevlig kväll ♥

Blev lite shopping för min del idag:

Shorts - Gina Tricot
High tech lighter (Platina) - Make up store
Lack kit - Cubus
Trosor - Cubus (3 för 2, vilket blev 100 kr grymt värt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0