It's time to eat healthier. It's time to exercise. It's time to look—and feel— great! It's time for Training.

Blev ingen vidare shoppning på stan, men ett par örhängen från Ur & Penns rea fick iaf följa med hem, visar er sen. Julia köpte iaf en jättefin guldklocka, nästan så att jag blev lite avundsjuk! Men jag har spanat in en annan som tyvärr har tagit slut, får hoppas att den kommer in snart igen. Blev även fika på stan, aldrig fel! Tror även att jag börjar bli beroende av kaffe, inte bra Julia... Snart kommer jag väl bli som min mor att jag får huvudvärk/ blir irriterad om jag inte får i mig min dagliga dos av kaffe.

Nä, nu ska jag dra mig mot 360 för träning! See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0