it's just better to keep on

Dålig bloggning igår... Slutade skolan kvart i fyra, sen hem och äta och andas lite sen vidare till jobbet för att jobba. Var så otroligt trött igår när jag kom hem från jobbet, min kropp kändes som en ända stor säck potatis... Och jag kände mig bara grinig och allmänt lat! Som tur var så hittade jag en Kinapuffspåse som förgyllde resten av min kväll ♥.

Idag har jag varit ledig (igen). Fick veta igår på fysiklektionen att dagens pass bara var ett räknepass, ingen föreläsning. Så jag och Elin bestämde oss för att ta en sovmorgon. Dock blev det ingen vidare sovmorgon för mig, vaknade vid kl nio och var jättepigg. Hade väl då sovit alla mina timmar som jag behövde. Efter en snabbfrukost och kikade på tv så befann jag mig lite senare på 360 för att köra barbell och spinning. Sitter nu i min säng med laptopen i knäet och tänker inte röra mig en meter för än jag ska till Carro ikväll! Trevlig dag höörri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0