Idiot jävel

ÄR sÅåååå AAAAAARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Någon idiot har tagit min förbannade motorvärmarsladd. Ikväll när jag var på 360 och tränade så var jag duktig och tog med mig motorvärmaresladden för att det är så kallt ute. Men sen när jag kommer tillbaka så ser jag att det är någon som har bytt sladd med mig. Då är det någon som har satt dit sin korta äckliga 1,5 meters sladd mot min sladd som är 5 meter! Vilket betyder nu att jag inte kan ha någon motorvärmare för att sladden är för kort!!!! Gick in på mekonomens hemsida och kollade vad en ny 5 metersladd kostar, 670 kr...... KUL, jävligt kul. Det är inte ens min motorvärmarsladd utan Anders, som har varit snäll och lånat ut sin långa eftersom han inte behöver ha en sådan lång sladd men det gör jag. Hatar att folk kan vara så jävla snåla!!!!!

(Okej nu har jag fått skriva va mig...) Hej.

Kommentarer
Postat av: DROTTNING F

Haha det är lite småkul när du är arg.. ;)

2011-02-10 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0