Come on show 'em what your worth

Tjaa. Mycket trevlig kväll igår hos Linnea och vilken mat hon hade lagat! Var länge sen jag åt något sådant gott (bra jobbat Linnea), ville aldrig sluta äta. Måste göras om snart igen! Kvällen slutade sedan på Allstar och det var förvånansvärt mycket folk, kan dock bero på att det bästa har lagt ned... Men med god mat, trevligt sällskap och lagomt mycket alkohol så måste jag säga att kvällen blev riktigt lyckad.

Idag har varit ungefär som alla andra söndagar, vaknar upp hos Anders och vi sätter oss och nöter en serie. Vi håller nu på att se Sons of anarchy, rekommenderar jag starkt! Är helt besatt just nu, vill bara se hela tiden. Men det blev självklart inte hela eftermiddagen, vi anslöt oss sedan till några andra grabbs och for och fikade på Stigs Konditori av alla ställen.

Ikväll har jag varit och tränat barbell och är så sjukt trött i kroppen efter både festande och träning. Så det blir att ligga och slappa i soffan resten av kvällen!


Några bilder från middagen igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0