chocolate is my drug

Sitter nu här i soffan med pappsen och äter glass med hemmagjord chokladsås. Fick även en förfrågan ikväll om jag ville jobba i morgonkväll, och klart jag vill det! Har insett att livet är nog allt pengar... Allt blir så mycket roligare om man har pengar! Och så kan man shoppa så mycket mer ;) Har även blivit spikat ikväll att på lördag så blir det fest med en massa gamla klasskompisar och även lite stalltjejer som jag umgicks mycket med förr. När ska bli en nykter helg måtro? Verkar aldrig inträffa...

Så här såg jag ut på stan idag, och med en massa ytterkläder på....



Så här såg örhängena jag köpte idag, svarta och enkla och framför allt 20 kr!


Kommentarer
Postat av: sara

var kommer "linnet" från?:)

2011-02-25 @ 21:50:23
Postat av: Svar från Julia

Det kommer från Gina Tricot, köpte det i somras :)

2011-02-26 @ 18:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0