Alla hjärtans dag

Medan alla har varit med sina pojk-/flickvänner eller kompisar och myst på, så har jag skurat golv och rensat avlopp... Trodde att mitt jobb ikväll skulle ha gått jättefort eftersom det var så kallt ute och ingen skulle orka pallra sig till Waynes. Men när jag kom dit vid kvart i sex så fick jag veta att någon hälsosnubbe skulle komma till oss imorgon, och då vill man ju självklart visa upp det från den finaste sidan. Så jag och Petter har superstädat hela kvällen och slutligen så skulle vi ta avloppen som är ute i baren när alla gäster gott, eftersom man vet hur det kan börja lukta. Dessa avlopp används praktiskt taget aldrig finns mest där för syns skull. Men självklart så hade det pallrat ner sig massa "go saker" där! Skulle nog säga att det är de absolut äckligaste jag har varit med om! Torkar hellre spya tusen gånger om! Och lukten!!! Jag hoppas verkligen den har försvunnit innan cafeet öppnar imorgon. Men nu är det iaf gjort och det är rent och snyggt! Nu ska jag krypa ner i sängen till en gosig famn som väntar där! Blir nog ett bra slut på dagen iaf!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0