Julia - söndag

Har inte varit en speciellt händelserik helg. Fredag som jag nämnde tidigare spenderades med några tjejer hemma hos mig. Vi kollade på film och käkade godis, såg även filmen "Nyckeln till frihet" som några utav oss inte hade sett. Om ni inte har sett den, se den! Superbra en riktig klassiker som man måste ha sett.

Lördag var det jobb därefter blev det att kika på fotboll på Norrvalla istället för att se hockey eftersom de låg under så mycket just då. Var kul att höra att det senare var 4-3 men tyvärr så räckte det inte hela vägen denna gång! Kvällen spenderades i Nathas megasoffa med hemmagjord "Galenpanna" på personer i Skellefteå, rikigt kul! Haha inga mer kommentarer på det. Kvällen avslutades sedan med att vi såg filmen "Date night".

Söndagen har spenderats hela dagen på Norrvalla och sett fotboll. Minns inte senast när jag frös så mycket som jag gjorde i slutet och det blev inte bättre heller av att det började snöa... Kvällen kommer att spenderas i soffan hemma med mami och papi! Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0