Julia - private party

Heeej, shit vilken helg det har varit. Helgen var egentligen planerad så att på fredagen skulle jag och Elin vara med varandra för att planera inför vår fest som skulle vara på lördagen. Men i torsdags började Elin känna sig lite hängig och bestämde sig därför för att stanna hemma hela fredagen och ta det lugnt, så att hon skulle vara frisk på lördag. Men icke. På lördagen vaknar hon upp med 40 graders feber, och känner sig praktiskt taget döende (vem gör inte det med 40 graders feber). Igår lördag skulle jag och Elin ha vår 20-årsfest tillsammans, vi som har planerat inför sååå länge. Men tyvärr så var vi tvunga att ställa in allt... Inte kul för Elin att kunna komma på sin egen 20-årfest och sen så kändes det inte heller rätt av mig att ha fest ändå.

Ikvällen blev istället så att "mina tjejer" kom hit för middag och en massa babbel och självklart "lite" dricka på det ;). Tyvärr så missade du något Anette (som också låg hemma och var sjuk), minns inte när jag hade såhär kul och trevligt senast! Tjejer detta är något som vi absolut måste göra om! Och det är snart! Kvällen avslutades sedan med att vi for på en annan fest och trevligt tyckte jag att det också var.

Ikväll är jag bjuden på en annans 20-årsfest, men det är då lite mer utav en lugn tillställning. Hon har nämligen hyrt relaxen på Eddahallen. Så det blir middag och bad där ikväll!

En kort resume på den här helgen så skulle jag nog säga att den kunde inte bli bättre, även pga. alla omständigheter. Trevlig kväll!

Snodde några bilder från Sandras blogg, så fina!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Korten blev så himla fina med solens effekter! :) bilderna på dig är så jävla fina.

2011-04-17 @ 22:18:22
URL: http://Sandralu.spotlife.se
Postat av: Elin

Blää för livet säger jag bara!!!!!!!

2011-04-18 @ 08:53:00
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: nathalie

Håller med - vi måste göra om det!

2011-04-19 @ 00:10:33
URL: http://nathalie.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0