Julia - fredag

Fy vilken dålig bloggare jag är. Varit mycket plugg den här veckan också men Nuuu är det äntligen över. Nu kommer några lugna veckor igen och sen i slutet på maj så kör vi stenhårt igen. Är så otroligt less på att min förkylning aldrig försvinner heller, har inte tränat på tre veckor nu börjar känna mig smått rastlös...

Helgen bjuder iaf på många roligheter. Ikväll blir det att fira Elin som fyllde 20 år igår med några brudar. Fika, saft och hela köret. Imorgon blir det att sova så länge jag kan, absolut ingen väckare sen under dagen göra absolut så lite som möjligt. På kvällen blir det sedan födelsedagsfest/ förfest hos Emelie som fyller 20 år och därefter Folkparken, ses där va?! Har på känning att den här helgen kan bli rikigt bra och det ska jag se till att den blir också! Trevlig kväll ♥


Köpte ett läppstift på Make Up Store igår. Har varit sugen på detta väldigt länge och nu när lönen kom förra veckan så kände jag att det var dags att slå till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0