Julia - Beautiful day

Superväder idag igen! Kan ju inte bli bättre och att man även ser resultat på att snön smälter! LOve it! Det ända negativa med hela dagen är att jag vaknade upp förkyld igen... ska man aldrig bli 100 % frisk? Blir så less... Men som tur är så har man ju världen bästa arbetskambrater som alltid ställer upp och kan ta ens pass när det krisar. Så ikväll ska jag mysa ner mig i soffan med en Ben & Jerrys, som jag bara nu väntar på att få hemlevererad. Var huuuur länge sedan som helst jag åt det, så det ska bli gött! Visst är det egentligen helt fantasikt på eftermiddagen när man koller i kylen så är den tom men bara någon timme senare när man öppnar den igen, då är den fylld med massa gosaker! Älskar att bo hemma ibland!

Var även och hämtade ett paket som kommit från H&M idag. Det innehöll följande:
 
Knallrosa träningslinne

Ljusrosa fjäderörhängen. Om ni inte vet det redan så får ni veta det nu, jag ÄLSKAR rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0