Anette - sängliggande

Hivade mig upp tidigt imorse för att hinna göra flera ärenden på stan innan jobbet. Befann mig på bussen i rättan tid och var på jobbet 20 minuter innan jag började i vanlig ordning. Men allt var inte vanligt med mig idag. Tror ni inte att jag fått feber då.... Bara att säga tack och adjö till mina arbetskamrater (som skickade hem mig). Mår sjukt illa just nu. Hoppas det inte är magsjuka eller nått sånt. Nu ska jag lägga mig och se en film "letters to juliet". Har hört att det är en riktig tjejfilm. Passar bra in på mig, nog för att jag gillar actionfilmer också! Håller alla mina tummar för att bli frisk till imorgon.

Uppdaterar senare idag med nyheter i garderoben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0